Wat anderen zeggen over Jezelf Inzicht
Heel interessant en goed uitgelegd
Ik heb een animal design van mijn paard laten uitleggen door Saskia. Dat vond ik heel interessant, want ik herkende er veel van in haar. Ik vind daarnaast dat Saskia het heel duidelijk uitlegt allemaal en dat ze echt de tijd neemt.
Waardevol!
Tijdens de mens & dier reading kreeg ik veel diepgaande informatie over mijn design, Luna haar design en onze connectie samen. Zo waardevol om zoveel inzichten te krijgen! Zoveel nieuwe dingen gehoord. Het gesprek was fijn, warm en helder. Veel praktische uitleg. Dankjewel, Saskia!
Fantastisch!!
Zo waardevol om samen met jè lievelings dier een reading te mogen ontvangen totaal afgestemd om mij en onze hond Buddy die ik 6 maanden geleden hebt geadopteerd en veel gedachten die ik over hem had kwamen tijden de reading naar voren .Een hond een gouden mandje geven was bij ons even zoeken naar balans en nu zien we dat hij hele mooie kwaliteiten heeft waar we samen aan kunnen werken en ook samen plezier kunnen gaan maken . Van belemmeringen naar mogelijkheden.
Bedankt Saskia voor deze mooie uitleg .
Een stabiele basis voor mijn nieuwe pup dankzij Saskia!
In februari mocht ik eindelijk mijn nieuwe pupje Moos verwelkomen. Met mijn vorige hond merkte ik al erg dat hij mijn gevoelens en gedrag spiegelde maar dit merkte ik pas later op. In de tussentijd had ik al veel gehad aan mij eigen Human Design en toen ik hoorde van de mogelijkheid om een Animal Design reading te doen voor mijn hond was ik gelijk om. En hoe fijn was het om van Saskia het design van Moos uitgelegd te krijgen en ook nog eens hier en daar een link naar mijn eigen design en hoe we daar elkaar zo mooi in aanvullen (mits bewust en juist benaderd) en waar we verschillen. Echt mega waardevol om gelijk een bewuste en goede start te kunnen maken met mijn nieuwe hond doordat ik al vroeg wist wat hij nodig had van mij. Ik zou dit echt iedereen aanraden, dankjewel Saskia!
Mens & Dier Connectie reading
Tijdens het gesprek kreeg ik eerst inzicht in mezelf, vervolgens in mijn golden retriever Bruno en daarna inzicht in ons samen als team. De manier waarop gesprek verliep vond ik erg prettig, heel empathisch, duidelijk en verhelderend! De inzichten spreken voor zich! Het was heel waardevol, inspirerend en leuk om te doen. Dankjewel!
